http://u.goal.com/305300/305348_heroa.jpg

ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، از تصمیم برادرش، کوین بواتنگ، در ترک زمین، بعد از توهین نژادپرستانه از سوی هواداران حریف، دفاع کرد.

هافبک غنایی میلان در ژانویه گذشته و در دیدار با تیم محلی پرو پاتریا، به دلیل توهین های نژادپرستانه بازیکنان حریف زمین بازی را ترک کرد و بازی دوستانه دو تیم هم نیمه کاره ماند.

ژروم بواتنگ که در یک نشست در مورد مبارزه با نژادپرستی در ورزش، صحبت می کرد، از مسئولان خواست تا در مورد چنین رفتارهایی، از بازیکنان حمایت کنند.

" خیلی خوشحالم که می توانم کاری در این مورد انجام بدهم اما فکر می کنم که باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

چنین نشست هایی ابتدای مسیر است و ما باید کارهای بیشتری انجام بدهیم.

من از اینکه در چنین اقداماتی شرکت داشته باشم، بسیار خوشحال می شوم و از اینکه این بار در میامی هستم، احساس خوبی دارم. خیلی منتظر این نشست بودم و فکر می کنم برگزاری چنین نشست هایی بسیار مهم است.

پذیرفتن حضور در این نشست، یک دلیل هم داشت؛ به خاطر برادرم به اینجا آمدم و به همین خاطر، تمام تلاشم را کردم تا در اینجا حاضر باشم.  

ما به کمک افرادی که در سمت های مهم هستند، نیاز داریم تا این اتفاقات دوباره در ورزشگاه ها رخ ندهد. زیرا همه ما فوتبال را دوست داریم؛ ورزشی که بر پایه احترام متقابل است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 ا 21:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.